неділю, 3 квітня 2016 р.

Гесик Світлана Мефодіївна 
Освіта
 вища,Львівський державний університет ім.І.Франка,1999р.,фізика

Стаж роботи - 16 років
На посаді вчителя фізики -  16 років
На посаді заступника директора НВК  (0,5 ст. )– 4 роки


“Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я памятаю
Те, що я роблю, я розумію.
Коли я чую, бачу і роблю,
Я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром”

                                                             Конфуцій


Цікава  фізика  наука,
         З   її законами  ми  всі
В  житті  стрічаємось  повсюди
         У  повсякденному  бутті.




1 коментар:

  1. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув пару пропозицій щодо нерухомості до остаточного придбання, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Мр, Бенджамін Лі Контактна інформація.
    через WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити